reklama

priatelstvo az do hrobu...

priateľstvo je veľmi vzácna vec...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Keď si niekto povie priateľstvo také obyčajné tak každý človek si pomyslí že kamarát ktorý so mnou trávi voľný čas keď sa mi nechce učiť a chodieva so mnou von...Ale v mojom prípade je to inak...Mám jednu osôbku, ktorá mi dokázala zmeniť život..Je to človek pre ktorého som schopná spraviť čokoľvek na svete aj keby ma to malo stáť to najcennejšie v mojom živote..Tá osoba moja Zuzka je mi dokonca viac než moja vlastná sestra ktorú mám ale dáko spolu dobre nevychádzame...Zuzka ma naučila pozerať na svet s inými očami,naučila ma nepočúvať neprajníkov.Ona v jej živote dokázala veľa..Vždy som sa jej chcela podobať ale to sa nedá...Zuzka mi vždy povedala pravdu do očí aj keď niekedy to veľmi bolelo...Nepoviem že nikdy sme sa nepohádali ale bolo to len výmena slov našich tvrdohlavých hlávok...Tá moja druha sestra,áno tak viem jej povedať...veľa pre mňa znamená...vždy mi ukazovala smer ktorým smerom mám ísť a nikdy sa nevzdávať...A preto Zuzka ďakujem ti krásne že si že osud nás dve spojil a nikdy v mojom živote by som ťa nesklamala...a ak áno tak mi prepáč...Každý človek robí chyby a ja tiež...Ľúbim ťa Zuzička

Viera Nováková

Viera Nováková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som milá a usmievavá za každú srandu a rada sa zabávam smojimi dobrými kamarátmi.Priatelia znamenajú pre mňa veľa. Zoznam autorových rubrík:  BolesťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu