reklama

už nemám slov...

Ako každý večer zapnem počítač a myslím že nájdem niečo správne tu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Celé dni čakám na odpoveď...že aspoň napíšeš správu s textom myslím na teba a že ti chýbam...a namiesto toho sa dočkám keď sa pozriem na mobil iba fotku...a pritom sa mi rozprúdi krv a srdce sa mi rozbúcha že sa neviem...neviem sa dočkať kedy ťa uvidím.Premýšľam o tom či ťa vlastne ešte dnes uvidím...či vlastne ku mne ešte niečo cítiš alebo si na mňa úplne zabudol a bolí to viac než keď stratím osobu ktorá bola pre mňa veľmi známa.Nevoláš,neodpovedáš na stratené správy v tvojom telefóne.Prečo sa takto zahrávaš???Možno nie určite ešte ku mne niečo cítiš..a ak sa mýlim tak som stratená.možno áno a možno nie..je tu veľa otáznikov, ktoré sú vo vzduchu nášho nepokoja a ktoré nemajú ani odpoveď..že ďakujem a že myslíš aspoň na mňa..Prečo tá ignorácia ku mne?čo som spravila?Denno denne vieš že na teba myslím a nechcem len tak ľahko stratiť o čo som tak bojovala...Prečo už len na toto viem povedať radšej neriešim lebo by som sa trápila???Prečo mi tak veľmi chýbaš a necítim vôňu teba??Prečo sa tak stráca rýchlo všetko krásne čo bolo...Prečo sa život zahráva so ženskými citmi ktoré má..Prečo tak bolí láska,bolí viac než hocičo na svete...Sú to city ktoré nikto nevie ovplyvniť,ktoré možno nikto nevie pochopiť a pritom sa starajú neprajníci do nás dvoch..A my sami nevieme kde je sever alebo juh??a pritom sme boli tak veľmi šťastný že sme sa nedokázali od seba odtrhnúť...neubližuj mi,ale ani nepovedz že ma už neľúbiš a že už ani nič necítiš..Potrebujem ťa a hlavne teraz...Prosím vráť sa späť taký aký si bol vždy...citlivý,láskavý a vždy chápavý človek,ktorý mi bol oporou...ĎAKUJEM!!!!

Viera Nováková

Viera Nováková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som milá a usmievavá za každú srandu a rada sa zabávam smojimi dobrými kamarátmi.Priatelia znamenajú pre mňa veľa. Zoznam autorových rubrík:  BolesťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu