reklama

Nikdy...

už nikdy viac...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Bola som slepá a šla hlavou proti múru,
mohla som si myslieť,že mi chceš srdce odtrhnúť.
Verila som ružovému svetu,keď do pamäti si mi písal krásne riadky o láske.
Prečo som ti tak veľmi verila???
Slepota lásky veľmi bolí a ťažko sa odviazať od naivnej lásky.
Pre teba som vždy bola iba hračka,ktorú si stále odložil na neviditeľné miestoa keď si ju znovu potreboval bola v dosahu.
Už nikdy viac nechcem ísť slepou ulicou,už nikdy viac nechcem stretnúť blázna ako si bol ty.
Chcem iba pravú a čistú lásku,aj keď viem,že ju asi nestretnem.
Pravá láska nechodí po uliciach,nestretneš ju ani na internete.
Pravú lásku nájdeš v srdci toho druhého,ktorý ťa viac miluje ako seba.
a bude schopný sa premeniť na tvojho Rómea.
Ale už nikdy viac nechcem počuťfalošné slová,ktoré nič neznamenajúa vedú do prázdna.
Už nikdy viac nechcem vidieť tvoju falošnú tvár.
Už nikdy viac nechcem pocítiť tvoje dotyky.
už NIKDY viac sa nechcem slepo zaľúbiť...

Viera Nováková

Viera Nováková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som milá a usmievavá za každú srandu a rada sa zabávam smojimi dobrými kamarátmi.Priatelia znamenajú pre mňa veľa. Zoznam autorových rubrík:  BolesťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu