reklama

sila...

Nájsť silu je veľmi ťažké,ale kto chce ju nájde..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Z veľkej lásky,ktorá bola taká silná sa časom stala nenávisť.Bolo to krásne keď sme boli spolu,ďakujem ti že si ma naučil,že aj také povahy existujú ako si ty.Naučil si ma žiť tvrdým životom,lebo to čo si mi robieval naschvál v poslednej dobe už nemalo ani rozum...Vymazal si ma z tvojho života z dňa na deň.Mohol si mi to povedať že už viackrát ma nechceš ani vidieť ani nič.Pochopila som vtedy že iné veci možno majú väčšiu hodnotu ako náš vzťah.Dnes keď som otvorila tvoje dvere zistila som že dobre robím že si balím kufre.Ostal tam len tieň po mne.Zatvárala som dvere a cítila som že keď ich zatvorím čaká niečo vonku na mňa niečo krajšie a lepšie a plnohodnotnejšie.Vedela som že život je už taký,raz niekto príde a potom odíde.Ale nikdy neublíž už nikomu,už by stačilo.Našla som si silu aby som vedela ďalej žiť a postaviť sa a ísť.Niekam kde ma čaká niečo lepšie.Možno nikdy sa nedozvieš pravdu aká je ale pamätaj neubližuj už nikomu!!!!

Viera Nováková

Viera Nováková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som milá a usmievavá za každú srandu a rada sa zabávam smojimi dobrými kamarátmi.Priatelia znamenajú pre mňa veľa. Zoznam autorových rubrík:  BolesťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu